joi, 8 noiembrie 2012

www.cristiannegrea.ro

A sosit momentul să mă despart de acest blog. Nu este un moment uşor, am depus aici multă muncă, dar am şi avut multe satisfacţii. Acestea le datorez exclusiv cititorilor fără de care acest blog nu ar fi putut exista încă din primele sale momente, acum aproape trei ani. Vreau să le mulţumesc tuturor celor care l-au vizitat, care au citit articolele postate aici, dar şi celor care nu le-au apreciat şi le-au criticat. M-am străduit să ţin seama de sfaturi şi critici pentru a îmbunătăţi calitatea informaţiei şi a diversivica tematica abordată, a fost o muncă intensă şi o experienţă unică. Pentru toate acestea vă mulţumesc tuturor încă o dată.
Dar vine un moment în viaţa şi evoluţia fiecăruia când trebuie să faci un pas înainte, iar eu consider că acest moment a sosit pentru vechiul blog al lui Cristian Negrea. Dar asta nu înseamnă că părăsesc domeniul articolelor cu tematică istorică (mai ales a istoriei mai puţin cunoscute din viaţa românilor), al geopoliticii şi al ştinţei militare, strâns împletită cu primele două. Dimpotrivă, provocările sunt acum mult mai mari, la fel cum şi pretenţiile dumneavoastră, ale cititorilor, au crescut.
De aceea am decis să trec la site, noul meu site fiind deja online aici www.cristiannegrea.ro. Chiar dacă încă este în lucru, este pe deplin operaţional şi gata de a vă oferi noi informaţii din domeniile abordate pe acest blog.

Chiar acum a fost publicat un nou articol geopolitic intitulat Miza noii runde Rusia - România: cupru, gaze şi metale rare care îşi aşteaptă cititorii.
Încă o dată vă mulţumesc tuturor şi vă aştept pe www.cristiannegrea.ro!

PS Blogul va mai rămâne online, dar fără postări noi. 

7 comentarii:

  1. Hopa! Ce surpriza! Am ramas cu gura cascata! Succes in continuare.Blogul a fost foarte si de fapt ramane foarte interesant,dar acum daca a crescut maricel si s-a facut site o sa-l urmaresc cu acelasi interes! Bravo!Labor improbus omnia vincit!
    wandoo

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu merge www.cristiannegrea.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut!
    Ai un blog interesant, am inceput sa te urmaresc. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
    si daca ai placere sa ma urmaresti...
    :) O primavara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. VORBITI SI VOI DE FAPTE RECENTE ..GENETICA HAMBURG de ce nu propavaduiti ..eu am 78 de ani si ma simt luminat la minte ..acum TEZA SC. Ardelene e moarta ...doamne ajuta ce mult mi-a intunecat tineretea si viata==Sintem daci -nu ne tragem din romani..dar vad ca va preocupa fanteziile ..si nici macar nu sinteti militari sa stiti cite ceva despre razboi ...acum genetica Hamburg totul a rezolvat...DACIA UNITA O INVIAT...sa votam acest deziderat ..sa auzim de bine daci /sa va iubiti tara si sa dormiti bine vara....

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari, site-ul arata impecabil si cu bun gust.

    RăspundețiȘtergere
  6. DOMNULE NEGREA ARTICOLELE DV. SUNT DE BUN GUST , LA OBIECT , SUNTETI BINE INFORMAT , BINE CA INFORMATI SI RESTUL TARII , SA O TINETI TOT ASA. DOAMNE AJUTA Mihai.


    RăspundețiȘtergere